Arne Mosselman nu ook partner bij Helden Media

Mosselman was al creatief en strategisch verantwoordelijk voor de uitrol van Helden Media.

Arne Mosselman wordt partner bij Helden Media, het mediabedrijf opgericht door Barbara en Frits Barend. Mosselman blijft verantwoordelijk voor strategie en creatie bij Helden Media. Mosselman werkte eerder als strateeg bij reclamebureau TBWA en richtte koffiebedrijf Moyee Coffee op.

Na zijn komst in de zomer van 2015 was Arne Mosselman creatief en strategisch verantwoordelijk voor de uitrol van Helden Media. Helden maakte onder meer de 39-delige documentaireserie van KPN Presenteert, was verantwoordelijk voor de volledige TeamNL-activatie in Rio de Janeiro met bijvoorbeeld de Medailletaxi en ontwikkelde voor Abn Amro een vlogserie voor Ajax en het programma Talent Centraal.

Barbara Barend: ‘Samen met Arne hebben we van een ‘magazine' een volwaardig mediabedrijf gemaakt. Waar ik mijn jarenlange ervaring in de sport, contacten met de sporters en journalistieke ervaring meeneem, weet Arne alles van ‘digitale’ ontwikkelingen in de mediawereld en de merkbenadering van partners. Niet meer dan logisch dat we ook samen deze volgende stap willen zetten.’

Arne Mosselman: ‘De Nederlandse sportwereld is qua prestaties rijk bedeeld, maar kan op het gebied van digitale content, documentaires én sponsorcontent nog grote stappen zetten. Bij Helden combineren we twee expertises: we zijn een creatieve start-up met eigen verhalenmakers die mooie en kwalitatief hoogwaardige content maken én denken met grote merken mee over hun marketingkpi’s. Barbara’s achtergrond als verhalenverteller en mijn achtergrond als reclamestrateeg zorgen ervoor dat we zowel de consument, als de bedrijven optimaal kunnen bedienen.’
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie