Astrid Loeff en Mady Angelino beginnen productiebedrijf in food-films

Nosh Food Films maakt food-gerelateerde content voor adverteerders en bureaus.

Loeff (foto links) heeft lange ervaring in food marketingcommunicatie. Hiervoor was ze international communication lead bij onder andere Pepsico en Sara Lee/Douwe Egberts. Ook werkte ze voor bedrijven als Unilever, McDonalds, Nestlé en Friesland Campina.

Angelino is ervaren in onder meer account en RTV-productie. Als executive producer was zij verantwoordelijk voor onder meer Verkade, Ola, Magnum, Danone, Unox, Heineken en Liptonice.

High-end
Nosh Food Films richt zich op internationale premium food content. Loeff zegt dat het bedrijf &;high-end kwaliteitsfilms&; wil maken. De naam Nosh is een knipoog naar het Engels/Jiddisch en staat voor ‘lekker snacken’.

Loeff: &;De hoeveelheid food content op de verschillende platforms groeit enorm. Steeds meer foodmerken zijn daarom op zoek naar onderscheidend vermogen in de vorm van hoge kwaliteit food content. Nosh wil hier op inspelen met een selectie van bevlogen regisseurs uit Nederland, België en Groot-Brittannië en gespecialiseerde teams op gebied van camera, foodstyling en fotografie.&; Daarbij gelooft het bedrijf in het opleiden van jong talent en investeert daarin.

Nosh Food Films werkt voor opdrachtgevers als Philips, McDonalds, Kwekkeboom en Unilever.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie