Autismefonds schakelt Westerlingen en Canday in

De communicatiebureaus Westerlingen en Canday bundelen de krachten voor het Autismefonds.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samen met het Autismefonds geven Canday en Westerlingen invulling aan het project &;Aut There&;, waarmee het fonds aandacht wil vragen en oplossingen wil bieden voor het sociale isolement waar veel mensen met een autisme mee te maken hebben. Het project is in eerste instantie vooral gericht op de jongeren onder deze doelgroep.

Canday ontwikkelde het communicatieconcept voor Aut There en zorg voor de bijbehorende app: een platform waarop jongeren contact kunnen leggen met &;gelijkgestemden&;.

Westerlingen nam de ontwikkeling van het overkoepelende thema en de landelijke bewustwordingscampagne voor rekenig. Thema: &;Autisme is niet te genezen, onbegrip gelukkig wel&;. 

De campagne en de app worden gelanceerd tijdens de Autismeweek in de eerste week van april.

Het project wordt financieel ondersteund door de Vriendenloterij. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie