AutoWeek geeft autotypes mensennamen in nieuwe campagne

De auto wordt op deze manier heel persoonlijk.

AutoWeek biedt een platform waar alle informatie over occasions samenkomt: online zoeken, gratis kentekenrapportage, schadehistorie, hulp bij aankoop. Wubbe ontwikkelde, in samenwerking met Fox on the Run, een campagne om traffic naar de site te genereren. De campagne laat aan de hand van autotypes die ook mensennamen zijn, zien dat AutoWeek je dichter bij de auto brengt die het best bij je past. Op deze manier wordt bijvoorbeeld een Seat Leon een Seat Leon de Vries. Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde en deze wordt uitgerold op radio, in print, social en online.

Credits
Medium: Print, radio, social, online
Opdrachtgever: AutoWeek
Bureau: Wubbe/Fox on the Run
Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems
Strategie: Gilbert Witjes
Productie online: Bas van Haren
Fotografie: Aad Hoogendoorn
Geluid: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie