AVM kiest Progress Communications voor PR- en sociale media-strategie Benelux

Het belangrijkste doel van de samenwerking is het verhogen van de naams- en productbekendheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

AVM, een aanbieder van snelle breedbandaansluiting en intelligente thuisnetwerken, heeft Progress Communications geselecteerd voor zijn pr- en social media-activiteiten in de Benelux. Doorslaggevend waren de inhoudelijke en proactieve aanpak, creatieve inslag en de bewezen expertise en ervaring binnen de consumentenelektronicamarkt en social media. De nieuwe account bedrijf past bij het B2C-klantportfolio van Progress Communications, waarin ook bedrijven als iRobot, Sonos, Casio, SquareTrade en Microsoft Devices zijn vertegenwoordigd.

Naamsbekendheid

Het belangrijkste doel van de samenwerking is het verhogen van de naams- en  productbekendheid en het uitdragen van de visie van AVM waarbij FRITZ! staat voor snel internet, thuisnetwerken en comfortabele telefonie. Met een team van Belgische en Nederlandse pr- en communicatie-experts zorgt Progress Communications voor passende AVM-content, de contacten met journalisten en bloggers, de organisatie en begeleiding van producttests en het  lokaal uitbouwen van de social media-kanalen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie