Banken verdienen geen Beste Service Award

Opiness.nl deelde zes service awards uit aan dienstverleners, maar geen daarvan ging naar een bank.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft zes awards voor Beste Service Awards uitgedeeld aan dienstverleners. Éen van de awards werd dit jaar niet gegraveerd: in de bankensector kwam geen enkele aanbieder in aanmerking voor de prijs.

Linda Schutte, co-founder van Opiness.nl: ‘De winnaar verdient de award door het verkrijgen van de beste klantreviews met de hoogste rapportcijfers van hun klanten op Opiness.nl. Winnaars onderscheiden zich dit jaar door twee duidelijke kenmerken die de consument belangrijk vindt: het bieden van de beste prijs, maar wel met de beste klantenservice.&;

De banken met de hoogste rapportcijfers op Opiness waren ASN en Triodos, maar met slechts een handvol stemmen kon er geen goed eindoordeel worden gegeven. Opiness vraagt zich af of het ligt aan hun relatief nieuwe platform, maar geeft ook aan dat een online scan laat zien dat banken als segment behoorlijk achterlopen op het gebied van onafhankelijke online reviews. &;Zelfs op plekken als Independer en Consumentenbond zijn maar tientallen meningen te vinden over Triodos en ASN.&;

De winnaars
Beste internetprovider: Solcon 9,0
‘Deskundige, vriendelijke en geduldige medewerkers.’

Beste telecomprovider: Simyo 7,7
‘Goedkoop en toch goed, met een zeer goede klantenservice’.

Beste autoverzekeraar: Allsecur 8,3
‘Goede, vriendelijke communicatie, duidelijke informatievoorziening‘.

Beste zorgverzekeraar: UnitedConsumers 8,1
Goede prijs en goede klantenservice. Nemen ook andere producten bij hen af te nemen’.

Beste energieleverancier: UnitedConsumer 8,8
‘Bereikbare klantenservice met persoonlijke service&;.

Beste webwarenhuis: Bol.com 7,8
‘Leveren op de afgesproken tijd, goede communicatie en after-service. Ruim assortiment’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie