Bart Heijboer creatief directeur bij Being There

Hij gaat een team vormen met creatief directeur Pieter Scheltema.

Bart Heijboer (46) verlaat daarmee TBWA\ en begint per 1 maart bij het bureau waar hij al eerder werkte.

Heijboer en Pieter Scheltema vormden een team vanaf 1999 en werkten bij bureaus als DDB, TBWA, Y&R en Being There. Ze maakten prijswinnende campagnes voor onder meer CZ Zorgverzekeringen en Unox. In 2011 verliet Heijboer Being There om te gaan freelancen. De afgelopen twee jaar werkte hij bij TBWA\, onder meer voor Albert Heijn, Campina, PostNL en McDonald&;s.

Heijboer over zijn terugkeer: &;Being There heeft zich de afgelopen jaren in de volle breedte ontwikkeld. Ik voel me thuis bij de activerende manier waarop de campagnes gemaakt worden en heb enorm veel zin om weer in de Vondelkerk aan de slag te gaan.&;

Scheltema over de hereniging: &;Het is niet allleen vertrouwd om weer met Bart te gaan werken, het geeft ook vertrouwen in alles wat er op nog til staat bij Being There.&;

Being There maakte deze maand dat het een pitch rond zeven merken van Kraft Heinz had gewonnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie