Creatie & Campagnes

Basketballegende Kobe Bryant ontwikkelt eerste commercial BodyArmor

Christian Manuputty, redactie | 19 april 2017, 11:56

Voormalig NBA-ster nu actief als creatief brein achter sportdrankcampagne.

De campagne draagt de naam Obsession is Natural en is geïnspireerd door de gedrevenheid van Bryant zelf. Het sportdrankje zal vandaag tijdens een NBA-playoffwedstrijd zijn eerste commercial ooit uitzenden.

De campagne is geregisseerd door Bryant, maar de sporters die in de video te zien zijn, hebben ook hun steentje bijgedragen aan het creatieve proces. Bryant is zelf ook investeerder bij het nieuwe sportdrankje BodyArmor. Hij is zelfs de derde grootste shareholder van deze organisatie, nadat hij eerder afscheid nam van de NBA.

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs