Mei is de maand waarin het fietsseizoen écht van start gaat. Met ideale weersomstandigheden en landschappen die er prachtig bij liggen. Voor Becel is het de maand waarin een langlopende campagne rondom fietsen van start gaat.
Met de campagne motiveert Becel de doelgroep op meer te gaan fietsen. Het botermerk vult dit verder in door onder meer fiets- en picknickroutes uit te stippelen en te organiseren, zoals de Arnica-route, Laaglandroute, Poolse Bevrijdingsroute en de Dorthroute. Tijdens het fietsen van deze routes krijgt elke fietser een gratis picknick aangeboden. Met een printcampagne en artikelen in verschillende tijdschriften brengt Becel de fietsroutes met picknick onder de aandacht.
Daarnaast geeft Becel iedere dag een aantal Batavus fietsen weg door middel van onpack en tailormade promoties. Dit wordt gecommuniceerd via een tag on en een landelijke abri campagne.
Bureau: Draftfcb
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!