Beleving van geluiden staat centraal in tvc voor hoortoestellen van Specsavers

In de nieuwe commercial van de retailketen gaat het over de favoriete geluiden van vrouwen.

Dit is de nieuwe commercial van Specsavers over hoortoestellen:

In een eerdere commercial van Specsavers over hoortoestellen werd de &;hoorbeleving&; van mannen centraal gesteld. Nu gaat het over de favoriete geluiden van vrouwen:

  • Fluitende vogels
  • Knisperend haardvuur
  • Lachende kinderen
  • De stem van een dierbare
  • Gespin van een kat

Specsavers wil de Nederlandse consumenten met de nieuwe tv-commercial meer bewust maken van het belang van hun gehoor. De nieuwe commercial, onderdeel van een bredere voorlichtingscampagne van Specsavers over &;hoorbeleving&;, is nog tot eind september te zien op televisie, onder meer bij zenders van STER, RTL, SBS en ORN.

Credits
Klant: Specsavers Nederland – Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn, Marloes Krot
Bureau: BSUR
Creatie: Simon van Gorkum, Janna Stolp
Account: Carla Senf
Strategie: David Koop
Agency producer: Fatima Engelhard
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Schnittschneiders, Wouter van Luijn
Online: Storm Postproductions
Grading: Bart Verraest @ Storm Postproductions
Geluid: Audentity – Niels den Otter, Guido Maat
PR: Creative Venue PR - Marianne Aalders, Tessa Dijkman

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie