door Susanne van Nierop, redactie | 22 juni 2012, 7:52 in
Shortlist Cannes Lions Film Craft

Cannes: Publicis op shortlist Titanium

Publicis Amsterdam staat op de shortlist Titanium & Integrated met de ALS-campagne. Op de lijsten Film Craft en Branded Content & Entertainment komen geen Nederlandse inzendingen voor.

De laatste shortlists tijden het Cannes Lions Festival zijn vrijdagochtend gepubliceerd. Publicis maakt dus als enige Nederlandse bureau kans op de felbegeerde Titanium & Integrated Lion. De ALS-campagne maakt ook in film nog twee keer kans, zo werd gisteren bekend.

In de nieuwe categorie Branded Content & Entertainment komt Nederland niet voor. Er waren 9 cases ingestuurd. Op de shortlist staan inzendingen als de K-Swiss-campagne met Kenny Powers van 72andsunny LA en The Creators Project van Vice voor Intel.

Ook in Film Craft, waarvoor 35 keer werd ingezonden, speelt Nederland geen rol van betekenis. In de filmcategorieën blijft ons land wat achter in nominaties, vergeleken met andere jaren. Op de shortlist Film stonden 6 Nederlandse inzendingen.

De prijzen in de laatste 4 categorieën worden zaterdagavond uitgereikt.

> Alles over de Cannes Lions op onze speciale Cannes Lions eventpagina.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Shortlist Cannes Lions Film Craft

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs