door Rob Beemster, redactie | 8 oktober 2012, 8:44 in
Dela Ogilvy Darre

Dela laat Nederland 'mooie woorden' delen

In een nieuwe campagne laat Dela gewone Nederlanders zien die de moed bijeenrapen iets belangrijks te zeggen tegen iemand uit hun omgeving. De verzekeraar wil hiermee een beweging op gang brengen

Dela gelooft in een waardig afscheid, voor iedereen. Maar gelooft vooral dat we er zijn voor elkaar. Dus waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan?

De met zes verschillende verborgen camera's geschoten commercials zijn het begin van een campagne waarin Nederland op een bijzondere manier kan meedoen aan het delen van mooie woorden voor hun dierbaren. Kijk hier voor meer van de campagne.

Campagne: Dela Voor Elkaar
Bureau: Ogilvy Amsterdam
Creatie: Darre van Dijk en Piebe Piebenga
Produktiemaatschappij Wefilm
Regisseur: Roel Welling
Muziek: Darre van Dijk

Reacties op dit artikel (4)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Eelco Anneveldt

(9 oktober 2012, 12:22)

Dus alle uitingen met een verborgen camera lijken automatisch op elkaar? Goed om te weten. Bovendien zie ik bij Monuta niet echt dat het gaat om een verborgen camera. Hoe dan ook: de meeste campagnes van uitvaartverzekeraars gaan over de dood (duh). Deze gelukkig over het (samen)leven. Lijkt mij een vrolijke, frisse wind.

Avatar

Yvonne Roos

(9 oktober 2012, 9:51)

Prachtig en mooi (sober) uitgevoerd.
Yvonne

Avatar

simon neefjes

(9 oktober 2012, 8:15)

Mooi en rijk idee.
Totaal anders dan Monuta door verborgen camera.

Simon Neefjes

Avatar

Harry Stamps

(9 oktober 2012, 7:34)
http://afact.nl

Hallo Oglvy, dit doet me erg denken aan de campagne van Monuta uit 2011. 'nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg' ook gefilmd met 'verborgen camera's'. Is dit een gebrek aan strategie of aan creativiteit?

Gerelateerde items Dela Ogilvy Darre

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs