door Maarten Hafkamp, redactie | 29 maart 2012, 6:57 in
Hallo Jumbo Magazine Label

Hallo Jumbo, nieuw magazine voor Jumbo

Het klantenmagazine van Jumbo Supermarkten is volledig vernieuwd.

Het blad heeft een nieuwe formule gekregen en een nieuwe naam: ‘Hallo Jumbo’. Het magazine ligt vanaf nu in de winkel. Label is verantwoordelijk voor het nieuwe magazineconcept.

Willem Vierdag, directeur Label: 'Hallo Jumbo is de logische opvolger van Jumbo Magazine. Het heeft aspiratie en diepgang, maar blijft vertrouwd en gezellig.'

In elke editie van Hallo Jumbo staat een thema centraal en er is veel aandacht voor achtergrondinformatie en de producten van Jumbo. Ook is het aantal recepten uitgebreid en bevat het blad veel praktische informatie.

Hallo Jumbo wordt uitsluitend via de winkels verspreid.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Hallo Jumbo Magazine Label

Over de auteur

Maarten Hafkamp

redactie

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs