door Susanne van Nierop, redactie | 6 augustus 2012, 13:27 in
Almhof Campagne Leukwerkt

Leukwerkt-campagne Almhof van start

Vandaag gaat de nieuwe door Leukwerkt ontwikkelde campagne voor Almhof van start met als thema 'Echt alle lof voor Almhof'.

Fans van het merk - gekleed in alpenoutfit - over hun passie voor de Alpen en Almhof. In de eerste commercial is een dame te zien die helemaal gek is van Almhof Roomyoghurt met Spaanse sinaasappel. Met ook een koe in de hoofdrol.

Credits:
Bureau: Leukwerkt
Creatie: Leukwerkt
Account: Talmon Kochheim
Productie: Leukwerkt
Producer: Ivy Lo Fo Sang
Regie: Bart Kuiper
Eindverantwoordelijk bij klant: Andrea Gottmer, André Wekema, Monique Koelink

Reacties op dit artikel (15)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Frederik

(6 augustus 2012, 15:54)

Vieze oude man is die Bart toch geworden. Bedenkt verdacht veel scripts met kittige meisjes erin. En allemaal even tenenkrommend.

Avatar

Erwin

(6 augustus 2012, 16:48)

Omschrijving was waarschijnlijk ook het script: "In de eerste commercial is een dame te zien die helemaal gek is van Almhof Roomyoghurt met Spaanse sinaasappel. Met ook een koe in de hoofdrol."

Avatar

Frederik

(6 augustus 2012, 17:15)

Dit is een regelrechte blamage voor ons vak. En het is niet de eerste van LW. Bart, alsjeblieft, neem wat creatieven aan die tenminste nog een leuk idee voor je bedenken. Want zo werkt leuk echt niet. Of het moet averechts zijn.

Avatar

Ruben

(6 augustus 2012, 18:39)

Diepe, hele diepe zucht......

Avatar

Jan Hein

(6 augustus 2012, 19:50)

En nog te beroerd om het gedrocht HQ te uploaden

Avatar

Maarten

(7 augustus 2012, 8:25)

Toch vraag ik me af waarom Adformatie deze dan ook direct plaatst?

Avatar

Wouter

(7 augustus 2012, 9:39)

@maarten: maar dit is toch grensverleggende reclame? De ondergrens bedoel ik dan.

Avatar

Bart

(12 augustus 2012, 16:08)

Prachtig spotje. En daar gaat veel over gepraat worden dus over toenemende naamsbekendheid heeft Almhof niet te klagen

Avatar

Johan

(12 augustus 2012, 18:02)

Vind het product echt lekker, maar de reclame met de koe vervelend en begin een beetje mijn buik vol te krijgen van die seksueel getinte reclames. Doet voor mij afbreuk aan de naam en het product.

Avatar

Jorik

(15 augustus 2012, 17:32)

Zou ze de yoghurt niet lekker vinden, aangezien ze een hap lucht neemt?

Avatar

Monique

(17 augustus 2012, 7:54)

In een woord walgelijk het gaat hier om yoghurt niet om een aanlonk ING van een nieuwe sexfilm

Avatar

erik

(22 augustus 2012, 21:50)

Precies zo'n reclame die in 99 francs als doelwit dient van een gefrustreerde creatief (is wel een spoiler trouwens)....

Hoe het wél moest: http://sht.tl/PzwqS

Avatar

edward

(2 november 2012, 8:10)

Je moet de makers van dit spotje wel nageven, dat er veel over gesproken wordt, al dan niet over de yoghurt zelf.
En is de missie goed geslaagd!!!#duimen omhoog#ook voor alle preutse critici!!

Avatar

Lies

(2 november 2012, 8:30)

@Edward: Over de tweede wereldoorlog of hondenpoep wordt ook nog steeds veel gesproken. Dat is toch geen argument?

Gerelateerde items Almhof Campagne Leukwerkt

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs