door Rob Beemster, redactie | 5 april 2012, 7:00 in
Marktplaats Spin Awards

Marktplaats laat kurken knallen

Markplaats laat vanavond de kurken knallen tijdens de uitreiking van de Spin Awards. Onder het motto 'nu champagne, volgend jaar een campagne' maken bezoekers elk half uur kans op het winnen van een fles.

Om daarvoor in aanmerking te komen, is het wel de bedoeling dat ze eerst een tweet plaatsen.

Marktplaats wil met de actie laten zien dat het meer te bieden heeft dan enkel tweedehands spullen. Ook wil Marktplaats meer creatieve bureaus binden aan haar Twitter account.

De champagne actie dient als voorproefje voor een campagne die een week later van start gaan. Hierbij daagt Marktplaats de creatieve bureaus uit om een creatief concept in te dienen voor een competitie. Uit de inzendingen zullen drie genomineerden worden geselecteerd die hun idee aan een jury mogen pitchen. De winnaar krijgt een gratis campagne ter waarde van 25.000 Euro.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Marktplaats Spin Awards