Media Republic ontwikkelt internationale Olympische campagne voor DSM

Astrid Prummel, redactie | 9 juli 2012, 11:55

Media Republic won een pitch voor de ontwikkeling van een internationale campagne voor DSM over de relatie tussen DSM als innovatiepartner en het NOC-NSF.

De campagne maakt het grote publiek bekend met de rol van DSM in de innovatie van materialen den voeding voor bepaalde Olympische sporten en sporters in het algemeen.

De 'Claim your Olympic medal'-campagne biedt fanatieke sporters wereldwijd de mogelijkheid om hun sportieve prestaties af te meten aan oude Olympische records en dit binnen Facebook te delen.

Na het uitdagen van een vriend(in) maken ze kans op een reis voor twee personen naar de Olympische Spelen in Londen.

'We zien dat het natuurlijk gedrag is van mensen om hun sportieve prestaties te delen via social media,' zegt Frank Persyn van Media Republic: 'Deze applicatie speelt hier op in door de doelgroep de eigen sportieve prestaties te laten vergelijken met oude Olympische records. Daarnaast biedt het DSM een mooi internationaal platform om hun verhaal over productinnovaties te vertellen.'

Over de auteur

Astrid Prummel
Hoofdredacteur Adformatie (foto: Reinier@RVDA)

Reacties op dit artikel (1)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Ward goderie

(11 juli 2012, 11:12)

T.a.v. Bruno. Zeg jij tegen die ouwe van je dat ik die reis naar Londen natuurlijk gewonnen heb. Zullen we dan samen gaan? Dan ben jij er ook eensnarig een keer uit.

Gerelateerde items Media Republic Internationale Olympische Campagne Dsm