Neboko Retail wint KLM Retail-pitch

Nils Adriaans, redactie | 5 maart 2013, 15:03

De pitch voor een nieuwe koers voor het inflight shopping magazine van KLM was uitgeschreven onder vijf bureaus.

Inmiddels is het eerste Holland Herald Magazine verschenen met daarin het vernieuwde tax-free assortiment dat vanaf nu de naam ‘KLM Sky High Collection' draagt. \Neboko Retail tekende voor de strategie, naamgeving en een nieuwe, geïntegreerde, design aanpak – van fotografie tot verpakking.

Credits
Creatie: Joppe Thielens en Christian Peeters
Strategie: Marc Leurs en Mijntje Cuypers
Account : Inge Ligthart, Klaas Knol en Nina Cijsouw
Klant: Eline Gamino-Lebens (KLM)

image

Over de auteur

Nils Adriaans
hoofdredacteur Creatie Lees meer over Nils Adriaans

Reacties op dit artikel (0)

Adfo Books Bestsellers

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Whitepapers
Populaire blogs