door Nils Adriaans, redactie | 5 maart 2013, 15:03 in
Neboko Retail Klm Retail

Neboko Retail wint KLM Retail-pitch

De pitch voor een nieuwe koers voor het inflight shopping magazine van KLM was uitgeschreven onder vijf bureaus.

Inmiddels is het eerste Holland Herald Magazine verschenen met daarin het vernieuwde tax-free assortiment dat vanaf nu de naam ‘KLM Sky High Collection' draagt. \Neboko Retail tekende voor de strategie, naamgeving en een nieuwe, geïntegreerde, design aanpak – van fotografie tot verpakking.

Credits
Creatie: Joppe Thielens en Christian Peeters
Strategie: Marc Leurs en Mijntje Cuypers
Account : Inge Ligthart, Klaas Knol en Nina Cijsouw
Klant: Eline Gamino-Lebens (KLM)

image

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten
Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs