door Maarten Hafkamp, redactie | 21 september 2012, 6:50 in
Sky Radio Logo

Nieuw logo Sky Radio

Sky Radio heeft donderdag een nieuw logo gepresenteerd.

Het oude logo met 101 erin verdwijnt. Daarnaast begint het radiostation met de campagne 'Stay in the flow'.

Met de campagne en het nieuwe logo wil Sky haar merkpositionering aanscherpen. De campagne is ontwikkeld door Brand New Telly Industries en zal na een start op tv breder worden uitgerold.

Reacties op dit artikel (3)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Patrick

(21 september 2012, 10:35)

Sterk logo, zwakke slogan.

Avatar

Bert van Weert

(21 september 2012, 11:31)

@patrick eens! Misschien is het een idee om de 'turn me on' in te zetten. Die past beter bij Sky dan bij 538 ;-) De logo-evolutie is super. Blijft herkenbaar, maar weer helemaal up to date.

Avatar

Lisa Peereboom

(21 september 2012, 13:26)

Ik sluit me graag bij de comments hierboven aan. Wonderlijk dat Sky Radio er wel in slaagt hun logo (dat niet echt goed was) op te strakken naar iets veel beters, maar tegelijkertijd voor zo'n flauwe, peperloze pay-off kiezen... Waarom?

Gerelateerde items Sky Radio Logo

Over de auteur

Maarten Hafkamp

redactie

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs