door Rob Beemster, redactie | 16 juli 2012, 15:21 in
Nike Game Social

Nike lanceert social running game

Nike maakt Amsterdam tot één groot speelbord met #RUNMOKUM.

De bedoeling van #RUNMOKUM is dat deelnemers al hardlopend zoveel mogelijk checkpoints aandoen en dit delen met vrienden via social media. In totaal zijn er twintig checkpoints. Deze zijn te vinden op nike.com/gameonworld. Deelnemers kunnen ‘bewijzen’ welke checkpoints ze hebben aangedaan door foto’s of Nike+ runs te delen via Facebook, Twitter of Foursquare. De twintig runners die de meeste checkpoints hebben aangedaan of die een checkpoint het vaakst, of meest creatief hebben geclaimd worden op ‘hun’ checkpoint met een levensgrote foto geëerd.

De game ondersteunt de lancering van de vernieuwde Nike+ Running App.

Reacties op dit artikel (6)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Ragna

(17 juli 2012, 8:31)

@TB Hardlopen met een smartphone is erg populair. Helemaal omdat er steeds meer fijne hardloop-apps zijn.

Avatar

Gerben Busch, Veritate | the valley

(17 juli 2012, 7:55)

Flarden van een ambient campagne van Volvo in Stockholm doemen op. Van, laten we zeggen, een jaar of 3, 4 geleden ...

Avatar

Eduard

(17 juli 2012, 7:18)

"How far can you run?" Gaaap.

Avatar

TB

(16 juli 2012, 21:25)

Ik vraag me altijd af wie er aan dit soort dingen meedoet. Hierbij al helemaal: Hardlopen met een smartphone???

Avatar

Dokter-it

(16 juli 2012, 20:35)

Is dat nu zo'n eer?
Kunnen die mensen niet beter een baan zoeken

Avatar

Pjotr

(16 juli 2012, 20:15)

Ben ik de enige die dit soort campagnes zo langzamerhand een beetje vermoeiend begint te vinden? En, wat hebben de ruim 15 miljoen Nederlanders er aan die niet in Amsterdam of omgeving wonen? Ik ben van Nike toch minder dorps werk dan dit gewend.

Gerelateerde items Nike Game Social

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs