door Maarten Hafkamp, redactie | 3 januari 2012, 8:32 in
Albert Heijn Bonus

Persoonlijk voordeel met bonuskaart van AH

Albert Heijn gaat miljoenen klanten benaderen met persoonlijke aanbiedingen en acties op basis van verzamelde gegevens met de bonuskaart.

De supermarktketen informeert vandaag de eerste miljoen klanten hierover. Dat maakte Casper Meijer, directeur merchandising van Albert Heijn, bekend. Uiteindelijk wil AH het voordeelprogramma voor alle zeven miljoen gebruikers van de bonuskaart beschikbaar maken.

Klanten krijgen vanaf eind maart extra korting op producten die zij vaak kopen.

Reacties op dit artikel (2)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Priscilla

(3 januari 2012, 17:50)

Tip: via www.ah.nl/bonuskaartgegevens kun je aangeven geen prijs te stellen op post met persoonlijke aanbiedingen, gebaseerd op bonuskaart-gegevens.

Avatar

mevrouw C.H.Nossek

(3 juli 2012, 8:23)

Ik ben geen Heer Nossek maar een Mevrouw !

Gerelateerde items Albert Heijn Bonus

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs