Reclamebureau Stopkracht begint webwinkel

Susanne van Nierop, redactie | 7 augustus 2012, 6:45

Communicatiebureau Stopkracht introduceert een webwinkel. Hier kunnen eenvoudige opdrachten snel en tegen een lagere prijs verwezenlijkt worden.

Voor creatieve ideeën hoeft een adverteerder geen reclamemakers meer over de vloer te vragen. Creative director Robert den Bremer erover: 'Sommige opdrachten zijn van zichzelf al heel duidelijk. Daarvoor hoeft er echt geen dure accountman of –vrouw in de auto te stappen. Dat scheelt tijd en geld. Daarnaast hebben klanten het vaak druk en komt het niet altijd gelegen om het reclamebureau op de koffie te krijgen.'

Stopkracht belooft in z’n webwinkel de opdrachten binnen drie dagen te leveren, of het nu gaat om een creatief concept voor een advertentie, tv-commercial, buitenreclame, Facebook-actie, website of actiemarketing.

Naast de webwinkel blijft Stopkracht ook de diensten op de ‘ouderwetse manier’ leveren. Strategy Director Victor Cijs: 'Er blijven natuurlijk altijd opdrachten over waarbij we met de klant, en eventueel met de klant z’n klanten, om de tafel moeten. Bijvoorbeeld voor een gedegen strategie. Maar ook voor intensieve campagnes en de lange termijn aanpak.'

Stopkracht heeft inmiddels de eerste opdrachten via de webwinkel gerealiseerd, voor kinderkledingmerk Tuuf’s World.

Over de auteur

Susanne van Nierop
Freelance redacteur

Reacties op dit artikel (4)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Randy Dukdalf

(7 augustus 2012, 8:20)

Intressante keuze:
Goede uiting.
Goedkope uiting.
Dus alles wat enigszins goed is kost duur. Heel duur.

Avatar

jan moor

(7 augustus 2012, 8:49)

+1 Randy

Wauw. Ongekend dit. Onderscheid maken tussen goed en goedkoop. En dat van mensen uit "het vak". Ergens is de tijd stil blijven staan. en ik weet waar. Randy ook

Avatar

Wouter Mellaart

(9 augustus 2012, 7:11)

waar kan ik de keuze goed én goedkoop kiezen?

Avatar

Rob Marijn

(13 augustus 2012, 14:04)

Beste Victor: het gaat zo écht goed met ons vak. Wat een armoede.

En: 'Daarnaast hebben klanten het vaak druk en komt het niet altijd gelegen om het reclamebureau op de koffie te krijgen.'

Okay, dan maar niet. Goede communicatie ontwikkelen kost meer (..) tijd dan een kopje koffie...

Rob

Gerelateerde items Stopkracht Webwinkel