door Jaap Bartelds, auteur | 9 mei 2012, 10:11 in
Social Shopping Webshop

Social Shopper besteedt twee keer zoveel in webshop

Consumenten die via social media aankopen doen in een webwinkel geven gemiddeld twee keer zoveel uit als een normale bezoeker.

Dit blijkt uit de online retail marktmonitor van IBM over het eerste kwartaal van 2012. Daarnaast is het gebruik in deze periode van mobiele apparaten voor online aankopen gestegen naar 13,3%, een verdubbeling ten opzichte van het eerste kwartaal van 2011. Het totaal aantal online verkopen daalde...

Lees het hele artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor betalende leden van Adformatie

Probeer nu 1 maand GRATIS Adformatie

Naast het 2 wekelijkse magazine, ook toegang tot:

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief
Al lid en je account geactiveerd? Log in
Al lid, maar nog geen geactiveerd account?
Activeer nu

Gerelateerde items Social Shopping Webshop

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs