door Maarten Hafkamp, redactie | 5 juni 2008, 7:58 in
Staatsloterij Publieke Omroep

Staatsloterij terug bij publieke omroep

De trekkingsuitslag van de Staatsloterij is vanaf 10 juni, elke 10e van de maand, te zien bij de publieke omroep.

Het vaste uitzendtijdstip is 19.55 uur op Nederland 1. De trekkingscommercials waren voorheen te zien op RTL 4.

Sinds februari 2007 maakt de Staatsloterij de uitslag van haar maandelijkse trekking bekend op televisie in een vijf minuten durend reclameblok.

Behalve op televisie publiceert de Staatsloterij de uitslag van haar maandelijkse trekking ook op de eigen site, NOS-teletekst 550 en in de dagbladen.

Reacties op dit artikel (35)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Calvetti

(10 juni 2008, 18:55)

onmogelijk om de trekkingsuitslag van vandaag op internet terug te zien. Alleen die van 10 mei. Geen verbetering met de overgang naar publieke omroep lijkt mij. Of moet ik eerst gaan betalen om de uitslag via internet te kunnen lezen????

Avatar

-

(10 juni 2008, 21:14)

Nee, je hoeft niet te betalen.

Avatar

ron

(10 juni 2008, 21:45)

helemaal nergens de uitslag waardeloos ook niet op tt 550 ....zeker weer een storing

Avatar

Ruud

(10 juni 2008, 22:10)

het gaat naar publiek, o jee dat neigt naar ambtenaren. geen info te vinden, wellicht atv of deeltijdbaan.

Avatar

Hoedini

(11 juni 2008, 0:04)

Waarom staan de uitslagen nergens??

Avatar

Richard Lafarre

(11 juni 2008, 10:17)

Is toch te gek voor woorden ? Nergens op internet de trekkingsuitslag van 10 juni 2008

Avatar

Michek Lubbers

(9 juli 2008, 21:04)

Deze maand weer hetzelfde liedje,,,,,wederom niets te vinden!

Avatar

anja

(10 juli 2008, 20:28)

waar staat de uitslag van juli 2008, ik wil toch wel weten of ik inmiddels rijk ben.......

Avatar

wilma

(10 juli 2008, 20:41)

ik dacht dat het aan mij lag maar niemand kan dus iets vinden
wat waardeloos wie weet ben ik nu miljonair.

Avatar

Wim van Haaren

(10 juli 2008, 21:15)

Jezus, waar staat die uitslag????????? WAARDELOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik doe nooit meer mee en ik hoop velen met mij.

Avatar

daannn

(10 juli 2008, 22:19)

het gaat iedere keer zo word je niet goed van!!!

Avatar

Eline

(10 juli 2008, 22:35)

Super irritant dat er nergens iets te vinden is, ik heb dit nog nooit eerder gehad. Normaal kijk ik altijd 's avonds meteen als ik thuis kom van werk of ik rijk ben geworden..

Avatar

Robert

(15 juli 2008, 19:26)

Joh, ze zijn natuurlijk altijd eerst aan het kijken of ze zelf iets gewonnen hebben, pas dan tikken ze al die nummertjes in voor Teletekst.

Avatar

marian, 10 augustus 2008

(10 augustus 2008, 18:10)

Ook nu weer nergens een uitslag !!! Ik deed al nooit meer mee maar mijn vriend wel en steeds kan ik zeggen zie je wel ik heb weer gewonnen ! Omdat ik niet meer zo dom ben om mee te doen.Mijnvriend zegt dan, gelukkig heb ik wel eens ongeluk anders had ik nooit geluk.

Avatar

balkenbrij

(10 augustus 2008, 21:10)

Al bijna 11 augustus en nog geen uitslag....
Staatskloterij!

Avatar

Loon

(11 augustus 2008, 11:44)

Helemaal eens... koop je eens een lot... kan je nergens zien of je uberhaupt iets gewonnen heb...
Kan je geld beter aan iets leuks uitgeven !!

Avatar

leny leenen

(11 augustus 2008, 12:54)

graag de uitslag van trekking staatsloterij augustus 2008

Avatar

S.C.van de Oudeweetering

(13 augustus 2008, 18:58)

De uitslagen van de staatsloterij van 10 augustus 2008,zou ik willen ontvangen!

Avatar

linda

(18 augustus 2008, 10:56)

ik zou ook graag de uitslag willen van 10 augustus

Avatar

Alex

(26 augustus 2008, 15:11)

Beste mensen,

Wat een ophef om niets weer...

Alle uitslagen kunt u gewoon netjes vinden op www.staatsloterij.nl (onder trekkingen).

Niets aan de hand dus...Succes!

Avatar

pl schafer

(10 september 2008, 20:51)

ik heb van deze maand geen lot online ontvangen hoe kan ik weten of ik prijs heb en op wat voor nr

Avatar

T. Meijerink

(10 november 2008, 19:15)

JAMMER,JAMMER
Het ging toch allemaal zo goed,waarom moet er nou weer verandert worden.

Avatar

w .hofman

(11 juni 2009, 10:36)

waar kan ik de uitslag van 10 -6 vinden ???
geen servise van de staads loterij.

Avatar

loek olivier

(9 juli 2009, 12:49)

uitslag 20 november 2008

Avatar

venbruex -laemers

(10 augustus 2009, 19:11)

het word steeds leuker vind er niets meer aan nu dat ik weet dat de trekking al uren van tevoren plaats vinden

Avatar

j.a.kottink

(11 september 2009, 14:12)

directie,
27,5 miljoen = 275 x 100.000 = kansvergroting.
dat is bemoedigend. en 100.000 is voor heel veel mensen heel veel geld.. directie doe er wat aan en probeer het eens.. het is veel socialer. en wat men met 27,5 miljoen. het is gewoon teveel.. overdaad.
groetjes jan

Avatar

iris

(11 september 2009, 20:09)

@Jan: Ja maar Jan, dan koopt er niemand loten. Juist dat bizarre overdadige bedrag maakt mensen gretig. En laat ze dus naar de winkel rennen. Jouw plan klinkt goed en sociaal, maar werkt in de praktijk niet. Want als niemand loten koopt, klopt je sommetje niet meer. Jammer maar helaas: het ligt dus niet aan die directie, maar gewoon aan ons, de volkse kopertjes. Maar toch bedankt voor je bericht.

Avatar

gerda schafer

(12 september 2009, 7:24)

waarom niet beter verdelen ik vindt het onzin maak meer mensen blij met 1 miljoen daneen met 27
dan verkoop je dubbel
is de kans ook groter

Avatar

kottink j a

(13 januari 2010, 12:22)

lijst met uitslagen slecht te vinden. duidelijker aangave van rubrieknaam gewenst

Avatar

lenie blouw

(10 februari 2010, 20:34)

waar kan ik de uitslagen van februari 2010 vinden ? ze staan wel op teletekst.

Avatar

A.D. van der Meer

(13 februari 2010, 16:08)

KAN UITSLAG 10 FEBRUARI .J.L NIET VINDEN!

Avatar

Criselda

(10 juni 2010, 18:23)

Hoi sinds i 2003 i came here in nederlands i always buy ticket jackpot for Staatloterij but i never Win, i win sometimes only 10 euro.. every month i trow always the money amount 100 euro.. ik ben gek of staatloterij.. im so crazy about this game.. but i never win.. and one question I never saw how to draw this game like television .. i only wait in the internet wat is the winning number.... Gek Toch?
P.S
To the Management of staatloterij,

for concederation can you show to people how to draw like television and we can see the result what numbers winning.... like the lotto the show up to the televesion and we know whats the winning numbers..
thanks a lot..

Criselda

Avatar

p&P;

(10 juli 2010, 14:23)

het is werkelijk schandalig je ziet overal dat de trekking vandaag om 13:00 uur was, maar een trekkingslijst opvragen om 16:00 uur dat schijnt bij de miljoenen organisatie maar niet te lukken. zullen ze de extra tijd nodig hebben voor het uitwissen van sporen mbt het regulieren en het gniepig in beheer houden van de resultaten. Je zou toh al jaren denken dat die organisatie meer weet en onder de pet houdt. net zoals ze volharden in het kunstmatig opdrijven van de totaal inkomsten pot, terwijl iedereen loopt te bedelen wanneer ze prijzen eens in wat meer mootjes hakken en zodoende meer deelnemers blij te maken. maar als het om haar eigen inkomen gaat hebben ze liever niet dat het langdurig ter spraken komt. of denken jullie dat er al nalving is in de salaris niveaus. nou ik dacht het niet. zo speel ik al tientalle jaren vaste nummers noodgedwongen ook al jaren met een kleur het lijkt wel of her systeem het weet te herkennen wnner je alle kleuren speelt der valt noooooiiit wat. struikrovers zijn het!

Gerelateerde items Staatsloterij Publieke Omroep

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs