Telegraaf legt zich niet bij uitspraak tv-gids neer

Maarten Hafkamp, redactie | 14 juni 2012, 7:24

De Telegraaf legt zich niet neer bij de uitspraak van de rechter dat de krant moet stoppen met de televisiegids.

Dat schreef De Telegraaf donderdag in de eigen krant. Uitgever Frank Volmer zegt zich te beraden op nadere juridische stappen.

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO), RTL Nederland en SBS Broadcasting hadden een kort geding aangespannen tegen het dagblad. De rechtbank oordeelde woensdag dat de krant de programma-informatie van de week erop niet zonder toestemming mag publiceren. Dat had De Telegraaf gedaan.

Hoofdredacteur Sjuul Paradijs zegt dat De Telegraaf niet opgeeft: 'We zullen niet rusten voordat we een tv-gids mogen uitgeven. Is het vandaag niet dan is het morgen.'

Bron: ANP.

Over de auteur

Maarten Hafkamp
Redacteur Media

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Telegraaf Tv-Gids Rechtbank