door Roderick Mirande, redactie | 6 juli 2012, 9:07 in
Wecanbeheroes Abn Amro

Wecanbeheroes ontwikkelt website ABN Amro

Wecanbeheroes ontwikkelde concept en design voor de nieuwe website van ABN Amro.

Het doel achter de vernieuwing was om de site van ABN Amro overzichtelijker te maken en om meer gemak te bieden bij het doen van dagelijkse bankzaken. Volgens Wecanbeheroes heeft de nieuwe site een strakker uiterlijk en kent het een nieuwe, meer overzichtelijk navigatie. Daarnaast zijn twee nieuwe features toegevoegd. Klanten van ABN Amro kunnen nu ‘snel bankieren’. Daarvoor hoeven ze niet meer in te loggen met de zogeheten e.dentifier, maar met een zelfgekozen identificatiecode het saldo bekijken en kleine bedragen overboeken. Daarnaast kunnen rekeningen overzichtelijk worden gemaakt en gepersonaliseerd met foto’s.

Deze veranderingen zouden het begin vormen van een reeks aan verbeteringen, die ABN Amro de komende jaren op haar website gaat doorvoeren. Wecanbeheroes blijft betrokken bij de doorontwikkeling.

Reacties op dit artikel (2)

Log in of registreer om reacties te posten
Avatar

Ruub

(1 jaar geleden)

Ach, 'in de kou', 'in de kou'... Dan bankier je 10 minuutjes later thuis. In plaats van mobiel. Daar gaat vast niemand dood van, Stephan. Waarom zou alles altijd maar sneller en decadenter moeten? Mensen zitten nu al de hele dag met hun autistische hoofd in hun smartphones... Fijn juist dat ABN Amro daar wat aan doet!

Avatar

Stephan

(1 jaar geleden)

Wat een gemiste kans: de site is niet responsive. Ook door het gebrek aan een mobiele site, staan mobiele bezoekers dus in de kou.

Gerelateerde items Wecanbeheroes Abn Amro