Bioscoopketen Vue (voorheen: JT) lanceert merkcampagne met Jim Bakkum

Reclamebureau Noise ontwikkelde de actie I love Vue

Nu alle voormalig JT Bioscopen getransformeerd zijn naar Vue, is de bioscoopketen gestart met de merkcampagne, I love Vue.

JT werd vorig jaar overgenomen door de Engelse bioscoopketen Vue International. Met 21 theaters is het de tweede bioscoopketen in Nederland, na Pathé. Inmiddels hebben alle theaters een make-over gekregen. De volgende stap is de naamsbekendheid vergroten.

Uitspraak

Ron Sterk, directeur Vue: ‘We hebben goed gekeken naar onze bezoeker. Waarom gaan zij naar de bioscoop? Wat beweegt hen? Je ziet bij bioscoopbezoekers altijd sterke emoties en die hebben we verwerkt in de campagne. Het is een campagne die heel dicht bij ons merk staat en waar de bezoeker zich in zal herkennen. Mooi meegenomen is dat bij het uitspreken van I Love Vue direct duidelijk gemaakt wordt hoe je Vue uitspreekt.’

In de merkcampagne zie je zes personages die de verschillende type bezoekers van Vue representeren. De bioscoopketen werkt samen met Entertainment One, de distributeur van de film ‘Onze Jongens’, en daarom speelt ook de hoofdrolspeler uit deze film, Jim Bakkum, een rol in de Vue campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie