door Roderick Mirande, redactie | 30 januari 2014, 16:30 in Creatie Merk
Onitsuka Tiger Blast Radius

Blast Radius filmt in Milaan voor Onitsuka Tiger

'Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.'

Om de lente/zomercollectie 2014 van Onitsuka Tiger onder de aandacht te brengen, maakte het Amsterdamse Blast Radius een online film waarin de 'verborgen hotspots' van trendy Milaan worden blootgelegd door de zorgvuldig op merkwaarden doorgelichte Erik Garbo. De jongen -half Italiaans en half Japans - struint in de film de straten af van hip en trendy hood Navigli. Zie video hieronder.

Onitsuka Tiger zegt Erik Garbo en de wijk Navigli te hebben gekozen, omdat ze beide de merkwaarden van Onitsuka Tiger delen: 'Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.'

Ook een Instagram fotopagina en een film waarin de collectie lekker losjes wordt getoond, maakt onderdeel uit van de campagne.

Bij de campagne waren onder meer betrokken de Deense fotografe ('met een laid-back attitude) Karen Rosetzsky,  film director Sara Domogala en de 'straatcultuurexperts' van 100% Halal (productie).

Onitsuka Tiger | My Town My Tracks SS14 | Journey:

Collection film:

 

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Onitsuka Tiger Blast Radius

Over de auteur

Roderick Mirande

redactie

Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs