Creatie & Campagnes

Blast Radius filmt in Milaan voor Onitsuka Tiger

Roderick Mirande, redactie | 30 januari 2014, 16:30

'Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.'

Om de lente/zomercollectie 2014 van onder de aandacht te brengen, maakte het Amsterdamse Blast Radius een online film waarin de &;verborgen hotspots&; van trendy Milaan worden blootgelegd door de zorgvuldig op merkwaarden doorgelichte Erik Garbo. De jongen -half Italiaans en half Japans - struint in de film de straten af van hip en trendy hood . Zie video hieronder.

Onitsuka Tiger zegt Erik Garbo en de wijk Navigli te hebben gekozen, omdat ze beide de merkwaarden van Onitsuka Tiger delen: &;Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.&;

Ook een en een film waarin de collectie lekker losjes wordt getoond, maakt onderdeel uit van de campagne.

Bij de campagne waren onder meer betrokken de Deense fotografe (&;met een laid-back attitude) Karen Rosetzsky,  film director Sara Domogala en de &;straatcultuurexperts&; van 100% Halal (productie).

Onitsuka Tiger | My Town My Tracks SS14 | Journey:

Collection film:

 

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (1)

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Onitsuka Tiger Blast Radius

Meer in channel Creatie & Campagnes
Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs