Premium

Bloggers presenteren hun variatie van Maggi braadstomen

Ogilvy Amsterdam en Made For Digital ontwikkelen online campagne voor Maggi.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de online campagne presenteren Nederlandse bloggers in vijf video’s hun eigen variatie van braadstomen. Alle video’s worden gepresenteerd door Loran von Liebenstein en zijn te vinden op de site en van Maggi.

Online contentbureau was verantwoordelijk voor het vastleggen van alle ideeën van de bloggers, het proces van filmen tot het monteren naar een eindproduct.

Jelle Kolleman, mede-oprichter van Made For Digital: &;Terwijl kip of vis in de oven gaart, zijn je handen vrij voor meer verse ideeën: zoals het in elkaar knutselen van een knuffelbeest, een creatieve broodtrommel of je laten gaan tijdens een yoga-les. In de filmpjes laten de bloggers zien wat zij doen in de wachttijd voordat hun Maggi-kipschotel klaar is.&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie