Boer toont liefde voor tomaten in nieuwe Cup-a-Soup commercial

Cup-a-Soup komt met een vernieuwd design en vernieuwde receptuur.

Cup-a-Soup hoopt Nederland weer scherp en alert te krijgen. MullenLowe Alfred ontwikkelde de campagne waarin focus, bezieling en de liefde voor tomaten centraal staan.

De campagne is te zien op tv en in print. In september volgt een online campagne.




Credits:

Klant: Unilever Nederland, Cup-a-Soup
Verantwoordelijk bij klant: Karlijn Ris, Sarah Richardson, Julia Verheul
Bureau: MullenLowe Alfred
Creatie: Ivar van den Hove, Bert Kerkhof
Account: Sanne Tolsma, Corine Tuinstra, Eva van Woerkom
Bureauproducer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkeé
Producer: Robbert Aschermann
|Offline editor: Marc Bechtold
3d/animatie: Hectic Electric
Grading: Crabsalad
Geluidsstudio: Sauvage Sound
Muziek: Erik-Jan Grob


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie