Premium

Brand New Telly maakt internationale merkfilm voor fabrikant van brillenglazen Hoya

Brand New Telly: 'In de nieuwe internationale merkfilm staat een liefdevolle achtervolging van twee mensen symbool voor deze merkgedachte.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Brand New Telly maakte voor brillenglazenfabrikant Hoya de korte film ’Chasing Colour’. Volgens de makers is de film een eindeloze loop zonder begin en einde. Brand New Telly: &;In de film zitten op subtiele wijze alle merkwaarden van Hoya verwerkt. Daar waar de hoofdpersonen elkaar vinden kleurt hun wereld.

Wouter van der Pauw, head of creative bij het bureau, zegt dat de film is bestemd voor Hoya dealers en Hoya klanten over de hele wereld. Van der Pauw: &;Dat begint op trade shows, daarna gaat het naar de opticiens, om later door te druppelen naar in-storetoepassingen zoals schermen, ipads en dergelijke. Daarnaast wordt de film online aangejaagd zowel via Hoya als de duizenden dealers. Dat zijn dan ook de plekken waarop de consument hem tegen kan komen.&;

Van der Pauw geeft aan dat in grote landen zoals Amerika er meestal een cut down wordt gevraagd voor een commercial, &;maar die is tot op heden nog niet besteld&;.

De European marketing manager bij Hoya, Marijn de Winter, zegt over de film: &;Chasing Colour is een korte film met internationale allure. Het doet recht aan ons streven om ons merk niet alleen functioneel maar juist ook emotioneel te laden.&;

Chasing Colour is de vierde internationale campagne die Brand New Telly voor Hoya heeft gemaakt sinds de start van de samenwerking twee jaar geleden.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie