Branddoctors en Mixe bundelen krachten

De strategische marketingbureaus fuseren onder de naam BDMX.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De strategische marketingbureaus en gaan samen door onder de naam BDMX.

Mike Janssen (oprichter Mixe, directeur BDMX Groep): &;Branddoctors en Mixe vinden elkaar in hun gedrevenheid om met organisaties het verschil te maken in het leven van hun klant. Dat doen wij beiden al meer dan 10 jaar en nu met 25 mensen. Branddoctors weet daarbij als geen ander om consumenten en zakelijke klanten te doorgronden. Wij opereren in complexe markten met veel belanghebbenden. De expertise van Branddoctors helpt ons bij het verdiepen van inzichten in al die spelers. Branddoctors Dialogue maakt het bovendien voor onze klanten mogelijk om op  dagelijkse basis dialoog te voeren via online communities.&;

Susanne Swinkels (oprichter Branddoctors):&;De creatieve kracht van Mixe helpt ons om klantstrategie concreet te visualiseren en brengt deze tot leven. Dat zorgt voor impact binnen organisaties en raakt de consument in het hart. Ik merk dat onze opdrachtgevers dat als een meerwaarde zien.&;

Tegelijk met de fusie, treden er vier directeuren toe als partner: Heidi Wielens, Annemieke van Heiningen (beiden Branddoctors), Claire de Nerée tot Babberich (Branddoctors Dialogue) en Hester van Thiel (Mixe).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie