Brillenglazenfabrikant Hoya lanceert ‘reversed VR'-campagne

Zelden wordt deze techniek in uitzonderlijke hoge kwaliteit gebruikt.

&;Tiny Planets&;

De campagne is mede ontwikkeld door regisseur Tom Titulaer van Made.For.Digital en fotograaf Alek Breusing. Met de techniek reversed VR worden ‘Tiny Planets’ mogelijk gemaakt. Voor de productie van de campagnefilm is gebruik gemaakt van diverse camera’s, zodat beeld voor beeld in een 360 graden-video kon worden gemonteerd.

‘Met de &;Tiny Planet&;-techniek konden we de absolute kwaliteit van de Hoya-producten laten zien’, zegt Robin Pas, partner van het verantwoordelijke bureau Energize. ‘Daarnaast verwijst deze visuele stijl naar de vorm van een oog: een art-directioneel cadeautje.’

Credits

Opdrachtgever: Hoya Vision Care Emea

Verantwoordelijk bij klant: Sevina Stapert, Marijn de Winter

Bureau: Energize Amsterdam

Fotografie: Alek Breusing

Beeldbewerking: Rutger Luijs - Luminous

RTV: Erika Vocking- iamerika

Regie: Tom Titulaer, Made.For.Digital

D.O.P.: Thomas Leermakers, Made.For.Digital

Editor: Cas de Brouwer, Made.For.Digital

Geluid: Mark van der Male, HaaiFaaiDeluxe

Grading: Storm Postproductie

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie