door Redactie Adformatie, redactie | 2 januari 2014, 14:27 in Business, Creatie, Digital , Media , Merk
Koffiedik Kijken

Buitelaar, Nihom en Drijber bij Koffiedik Kijken

De sprekers van het grote IAA-IAB-VEA-MWG-Adfo Groep nieuwjaarsevent Koffiedik Kijken zijn bekend.

Koffiedik Kijken vindt dit jaar plaats op 9 januari 2014 in de Zuiveringshal op het Westergasterrein in Amsterdam. Het is voor het eerst dat behalve IAA en Adfo Groep ook IAB, MWG en Vea participeren. De organisatie heeft de volgende vijf sprekers weten te strikken:  

  • Heleen Dura-Van Oord: oprichter en main shareholder van DQ&A Media Group, en verkozen tot Prix Veuve Clicquot Zakenvrouw van het jaar 2013. Daarnaast is zij medeoprichtster en partner bij investeringsmaatschappij Peak Capital.
  • Jan Bennink: als columnist en campagnemaker daagt de maatschappelijk betrokken Jan Bennink graag uit met controversiële meningen en scherpe standpunten, om discussie uit te lokken en mensen aan het denken te zetten.
  • Boris Nihom: strategy director bij They. Reclamemakers kunnen van niets iets maken. Deze creativiteit zou wat Boris betreft veel breder moeten worden toegepast.
  • Michiel Buitelaar:  tot dit jaar coo bij Sanoma Magazines, Brede mediaervaring bij o.a. KPN en Endemol.
  • Michiel Drijber: werkte jarenlang als ondernemer in de marketingbranche. In 2008 gooide hij het roer om en ging op zoek naar het ‘waarom’ van succes en prettig leven. Deze weg leidde naar eenvoud, relevantie en plezier als koerselementen. Ook richtte hij Nederlands grootste LinkedIn-groep op: Iedereen Elke Dag Plezier.

 

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Koffiedik Kijken