Creatie & Campagnes

Buutvrij for life en Miele zetten 'wasmachine voor mensen' op Lowlands

Redactie | 5 september 2017, 12:00

Het Duitse wasmachinemerk organiseerde een schuimparty voor jongeren

Het degelijke wasmachinemerk Miele wil een jongere doelgroep aanspreken. Daarom zette het merk samen met bureau Buutvrij for life een wasmachine voor mensen neer op festival Lowlands.

Hoe dat eruit zag, zie je in dit filmpje. De festivalgangers mochten hun kleding achterlaten bij Miele. Hun kleren werden vervolgens gewassen, gedroogd en gestreken, terwijl de bezoekers zelf ook een 'wasprogramma' meemaakten. Achter de muur van wasmachines vonden de festivalgangers een schuimparty met dj's zoals Trafassi (Kleine Wasjes, Grote Wasjes).

Miele Nederland:
Managing Director: Stefan Verhoeven
Marketing: Marielle Hoeks
Project manager: Bianca Neuteboom & Kay Volleberg

Buutvrij for life:
Creative directie: Reuben Alexander & Maarten Boer
Creatie: Glenn van de Dood & Boudewijn Bosman
Accountmanager: Valerie van den Huijsen
Project manager: Bing Gall & Miranda Kasius
Assistent project management: Lea Duk

MOJO / Lowlands:
Marketing: Bente Bollmann
Accountmanager: Rick van Santen
Producer: Rik Meijer & Thijs van Dalen

Design & bouw activatie: Schaalwerk.
Aftermovie: Since’88
Fotografie: Marty Marn
Artiesten: Trafassi, MC Pester, BIGNATE, O dog, Gio Brown, Aiscream, Alamaison & Ser-V
Licht & Geluid: AMPCO Flashlight

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Wasmachine Lowlands Buutvrij

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs