Premium

C&A komt met campagne ‘Today’s Look is’

KesselsKramer ontwikkelt de Pan-Europese campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe campagne van C&A &;Today&;s Look is&; wordt uitgerold over 21 landen.

C&A had naar eigen zeggen in het begin het verlangen om kwaliteitskleding aan te bieden aan ‘de man in de tram’, maar heeft nu als doel vrouwen te inspireren in alle facetten van haar leven: in haar achtertuin, op het strand. Die boodschap wordt ondersteund door uitspraken als ‘Today’s Look is for that Friday feeling, even if it’s Monday&; en ’Today’s look is for the dog walk, not the catwalk’.

C&A koos in juni 2014 na ruim een jaar bij DDB & Tribal

;s Look - C&A campaign

Credits
Creative direction: Erik Kessels en Dave Bell
Art direction: Gijs van den Berg, Erik Kessels
Copy: Dave Bell
Strategy: Matthijs de Jongh, Corinne Genestay
Producer: Marco van Prooijen
Production: Knucklehead
Director: Charlie Crane
Photography:  Thirza Schaap
O
ffline editing: Cut + Run, London
Offline editor: Eve Ashwell
Color correction: Finish, London
Online: Meip Wijn 
Muziekcompositie: Cablejuice Amsterdam
Composer: Chico Lemos De Sousa Barbosa

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie