Premium

Campagne 'Homo zijn kun je leren' moet gezondheid jonge homo's verbeteren

Reclamebureau Woedend! ontwikkelde de campagne 'Homo zijn kun je leren', die jonge homo's moet verleiden om de website mantotman.nl te bezoeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In opdracht van (een initiatief van Soa Aids Nederland, GGD Amsterdam en GGD Rotterdam-Rijnmond), maakte reclamebureau Woedend! de online campagne &;Homo zijn kan je leren&;. De campagne heeft als doel om  de gezondheid van jonge homo&;s te verbeteren. Vaak laten ze zich niet testen op HIV-SOA, noch weten ze dat ze zich gratis levenslang kunnen vaccineren tegen Hepatitis B en dat is gevaarlijk. 

Woedend! vroeg regisseur  tien jonge homo&;s te interviewen. Het reclamebureau: &;Zij praten in drie korte films zonder schaamte over seks. Wat ze wel weten staat in schril contrast met wat ze niet weten. Een mooie inleiding naar de website mantotman.nl.&;

PEP-behandeling:

Hepatitis B:

Viral load:

Credits
Sjoerd van Elsen: Opdrachtgever Man tot Man
Paul van Uden: Art Director Woedend!
Annigje Jacobs: Copy writer Woedend!
Merien Kunst: Creatief Directeur Woedend!
Diederik Willebrandts: Productie Woedend!
Eline Paardekooper: Accountmanager Woedend!
Sanne Vogel: Regisseur Czar jr.
Robin Vogel: Camera, DOP, Editor Czar jr.
Karlijn Paardekooper: Producer Czar jr.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie