door Roderick Mirande, redactie | 4 februari 2014, 22:00 in Creatie
Univé Roorda Zelfredzaamheid

Campagne van de dag: De juiste vragen van Univé.

Univé gelooft in de zelfredzaamheid van klanten. Roorda vertaalde dat in een communicatiethema.

'De juiste vragen leiden tot de juiste beslissingen.' Dat is het communicatiethema dat Roorda bedacht bij het geloof dat Univé heeft in de zelfredzaamheid van klanten: 'Univé gelooft dat klanten zelf het beste weten wat ze wel en niet willen verzekeren.'

We zien een zelfredzame automobilist - prakkiserend - door een parkeergarage naar zijn auto teruglopen. Dan is hij eruit. Hij weet hoe hij zijn auto wil verzekeren en keert terug naar het verzekeringskantoor om dat rond te maken met de dame van Univé.

Roorda ontwikkelde ook drie outdoor uitingen.

 

 

Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Strategie: Marieke van den Berg
RTV: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Arne Toonen (Hazazah)Camera: Menno Mans
Edit: Brian Ent
Geluid: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Postproductie: Storm
Fotografie: Jeroen Hofman
Klant: Univé
Verantwoordelijk bij klant: Annemieke van der Zalm, Johan Buigholt, Kim Mondria, Paula Behrens, Evelyn Osinga, Hedica Seinen

Outdoor uiting:

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Univé Roorda Zelfredzaamheid