Campagne van de dag: 'Denk fris. Spa Fruit.'

'Situaties uit het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de introductie van de nieuwe smaak Citrus Fruit (vanaf half april) start Spa ook een intensieve voorjaars- en zomercampagne van Spa Fruit die onder andere een TV commercial, winkelvloeractiviteiten en grootschalige sampling omvat. 

Spa zegt het verfrissende karakter van de frisdrank nog meer te willen onderstrepen, door mensen uit te nodigen het dagelijks leven fris, anders en met open vizier te benaderen. Dat gebeurt ook in de commercials (de eerste is hieronder te zien). &;Dat levert een schat aan nieuwe positieve inzichten op!&;

De nieuwe TVC met pay-off ‘Denk fris. Spa Fruit.’ is gericht op het gehele koolzuurhoudende assortiment van Spa Fruit en zal vanaf week 11 te zien zijn. Naast de TV-campagne zal Spa Fruit intensief worden ondersteund met proeverijen door het hele land, center- en retail signs voor Citrus Fruit, promoties op de winkelvloer en PR.

Credits:
Opdrachtgever: Spadel Nederland
Creatie TVC: Publicis
Media: Initiative Media

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie