Cannes: Publicis op shortlist Titanium

Publicis Amsterdam staat op de shortlist Titanium & Integrated met de ALS-campagne. Op de lijsten Film Craft en Branded Content & Entertainment komen geen Nederlandse inzendingen voor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De laatste shortlists tijden het Cannes Lions Festival zijn vrijdagochtend gepubliceerd. Publicis maakt dus als enige Nederlandse bureau kans op de felbegeerde Titanium & Integrated Lion. De ALS-campagne maakt ook in film nog twee keer kans, zo werd gisteren bekend.

In de nieuwe categorie Branded Content & Entertainment komt Nederland niet voor. Er waren 9 cases ingestuurd. Op de shortlist staan inzendingen als de van 72andsunny LA en .

Ook in Film Craft, waarvoor 35 keer werd ingezonden, speelt Nederland geen rol van betekenis. In de filmcategorieën blijft ons land wat achter in nominaties, vergeleken met andere jaren. Op de shortlist Film stonden 6 Nederlandse inzendingen.

De prijzen in de laatste 4 categorieën worden zaterdagavond uitgereikt.

> Alles over de Cannes Lions op onze speciale .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie