Cannes: shortlistvermeldingen Media, Mobile, Outdoor en Press

Maandagochtend mocht Nederland 14 shortlistvermeldingen bijschrijven. De tussenstand staat daarmee op 28 vermelding.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Shortlistvermeldingen Media Lions
Van de 257 shortlistvermeldingen in de categorie Media, waren er 7 voor Nederland, waaronder een dubbele vermelding voor Déla/Ogilvy. Alle campagnes met een vermelding zijn ingestuurd door reclamebureaus:

Heineken Ignite door DDB & Tribal
Teaching with timeline voor Het 4e Gymnasium door They
The word on the street voor The Economist door FHV BBDO
Waarom wachten tot het te laat is? Déla door Ogilvy (subcategorie Best Use of Integrated Media)
Waarom wachten tot het te laat is? Van Déla door Ogilvy (subcategorie Corporate Image & Information)
Be my guest, KLM Meet & Seat, door DDB & Tribal
The big wave goodbye van Amsterdam Airport Schiphol door FHV BBDO

Shortlistvermeldingen Mobile Lions
In de categorie Mobile waren er 101 vermeldingen, waarvan 3 van Nederlandse bodem:

Gadget show world van Channel 5 door XS2
Tour du sofa van Skoda door Achtung!
Your Kids first email van Maily door Fonk

Shortlistvermeldingen Outdoor Lions
Van de in totaal 661 shortlistvermeldingen voor Outdoor, komen er 4 uit Nederland. Dat zijn:

Heineken Ignite van DDB & Tribal
Speed Cam voor Asics Footwear van 180 Amsterdam
The Word On The Street voor The Economist van FHV BBDO

Press Lions
In de categorie Press Lions staat Nederland niet op de shortlist – uit 45 inzendingen. Nederland won in 2008 voor het laatst (twee) Pers Leeuwen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie