Clear Channel introduceert permanent interactief netwerk

Clear Channel voorziet 250 vakken van Near Field Communication (NFC) en Quick Response (QR).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het interactieve netwerk biedt adverteerders volgens Clear Channel een directe mogelijkheid tot interactie met passanten.

Het netwerk omvat 250 vakken op locaties in en nabij drukbezochte winkelgebieden, stations en parkeergarages in grote steden als Amsterdam, Eindhoven, Den Haag, Maastricht en Rotterdam.

De panelen worden voorzien van een permanente interactieve tag waarin een NFC chip en een QR code zijn verwerkt. Daarmee zegt Clear Channel een uniek interactief netwerk voor adverteerders te creëren. Het netwerk levert volgens Clear Channel de mogelijkheid om rapportages te maken om de effectiviteit van een campagne te meten, gebaseerd op gegevens zoals tijd, locatie (GPS), type telefoon en provider.

Clear Channel: 'Het netwerk biedt consumenten de mogelijkheid om direct te kopen, proberen, delen, zoeken, bekijken en downloaden.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie