Marketing Technology

CMO’s geloven dat hun sector ontwricht zal raken door cognitive computing

Elsbeth Eilander, redactie | 10 augustus 2017, 14:35

Volgens IBM maakt tweederde van de bedrijven binnen 3 jaar gebruik van een zogenaamd cognitief systeem.

Zes op de tien CMO’s en salesdirecteuren denken dat cognitieve systemen, ofwel de toepassing van AI en machine learning, disruptief zullen zijn voor hun sector. Negen van de tien denken dat het belangrijk zal zijn voor de toekomst van hun organisatie. Maar veel executives zijn ook huiverig om –alwee...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cognitieve systemen artificial intelligence machine learning

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs