Coca-Cola komt met #ThatsGold als Olympische campagne

Colagigant lanceert nieuwe campagne met 79 atleten van over de hele wereld.

De -campagne bevat onder meer een commercial die laat zien hoe is het voor atleten om goud te winnen op de Olympische Spelen, aangevuld met beelden van mensen die Coca-Cola drinken. De muziek in de video is het nummer van Avicii en Conrad Sewell, dat ook een officieel anthem is van Coca-Cola.

De campagne bestaat verder uit het speciale Coca-Cola Olympic Stadium, een  ‘hangout area’ voor tieners in Rio. Hier zullen atleten, artiesten en influencers te vinden zijn, zodat zij toegankelijker worden voor de jongeren, volgens . Volgens Coca-Cola hoeft goud niet alleen te staan voor sportieve prestaties. &;Gouden momenten kunnen ook ver van het podium gebeuren. Overal ter wereld op elk moment van de dag&;, zegt Rodolfo Echeverria, wereldwijd creatief vice-president van de colafabrikant.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie