Premium

Coca-Cola Nederland blijft bij UM

Er was een lokale pitch van enkele maanden.

UM is internationaal al jaren het mediabureau voor Coca-Cola en dat blijft zo. De frisdrankgigant besloot dit jaar lokaal te pitchen. Die pitch was de afgelopen maanden en had betrekking op mediastrategie, -planning en inkoop voor alle merken die Coca-Cola in Nederland voert.

Carolien van ’t Hek, client service director UM: ‘We zijn ontzettend trots dat we Coca-Cola wederom hebben kunnen overtuigen van onze toegevoegde waarde voor hun merken. Op het gebied van mediastrategie, -planning en inkoop uiteraard maar ook op het vlak van data koppelingen en het gebruik van data voor betere business resultaten’

in de grote pitch rond de nieuwe Nederlandse Loterij. Vorige week werd bekend dat het mediabureau het account heeft gewonnen, samen met Blue Mango Interactive.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie