Creatie & Campagnes

Commercial Emerald door robotarm goed uit de verf

Christian Manuputty, redactie | 12 april 2017, 16:36

Verf, water en een camera op een robotarm zorgen voor een spektakelstuk.

De commercial is genaamd Epiphany en moet de productlijn Emerald van verfproducent Sherwin-Williams promoten. In de video komen verschillende kleuren verf met water in aanraking en dit wordt gefilmd door een zogenaamde Phantomcamera, gepositioneerd op een robotarm. Deze camera maakt 900 tot 4000 frames per seconde. Hierdoor wordt duidelijk zichtbaar hoe verschillende kleuren verf met elkaar vervlechten in het water, waardoor een bijna psychedelische ervaring tot stand komt.

De commercial is ontwikkeld door het bureau McKinney met hulp van productiemaatschappij Psyop. Hieronder is te zien hoe de video is gemaakt.

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Sherwin-Williams McKinney Psyop

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs