Media

Commerciële samenwerking de Persgroep en Stage Entertainment

Redactie | 24 mei 2017, 12:32

Ze gaan op drie vlakken samenwerken: ticketing, communicatie en een online video webserie.

Vandaag tekenden algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland Albert Verlinde en CEO van de Persgroep Nederland  Erik Roddenhof deze samenwerking.

Het gemeenschappelijk doel is om grote groepen consumenten te enthousiasmeren en activeren op het gebied van musicals. Onderdeel van de samenwerking betreft lezersaanbiedingen voor de diverse Stage Entertainment musicals voor de doelgroep van de Persgroep. Daarbij is bijzondere aandacht voor de nieuwe musical 'On Your Feet!' over het levensverhaal van zangeres Gloria Estefan en haar man Emilio. Hierbij wordt er een online webserie ontwikkeld.

Albert Verlinde: 'Wij trekken al langere tijd samen op met mediapartijen, maar deze partnership gaat een stap verder en dieper. De moderne mediawereld stelt ons in staat om nog slimmer te kijken naar creatieve mogelijkheden. Met deze samenwerking kunnen we veel elementen combineren.'
 
Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: “In onze marktaanpak zien wij dat steeds meer partijen verder willen gaan dan standaard oplossingen. In deze afspraak met Stage Entertainment Nederland komen diverse elementen terug: advertising, branded content met online video en een grote performance afspraak. Zo kunnen en willen wij relevanter zijn voor partners.'

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items De Persgroep Nederland Stage Entertainment

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs