De huiskamer is het decor voor de evolutie van de gloeilamp in campagne Philips

In een commercial voor connected lighting presenteert Philips de ontwikkeling van huiskamerverlichting van begin tot nu. (Bureau: Iris Worldwide.)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Philips is de connected lighting productreeks een keerpunt in de geschiedenis van de gloeilamp. Om die reden is nu een eerste commercial voor deze nieuwe productcategorie ontwikkeld.

De geschiedenis van de gloeilamp die in vogelvlucht wordt gepresenteerd (minder dan anderhalve minuut) start in 1879. We zien een huiskamer waar de eerste gloeilamp wordt ingedraaid door vader en vervolgens zien we het interieur van diezelfde huiskamer, de mode en de gadgets steeds een beetje veranderen, terwiijl de standaard lichtknop en lamp hetzelfde blijven. Philips: &;Pas op het moment dat de huiskamer een hedendaagse setting krijgt, verwisselt de vader de lamp met een Hue lamp, waarna een seismologische verandering in licht zichtbaar wordt. De familie geniet van een diversiteit aan lichtervaringen die passen bij het moment en hun stemming.&;

De commercial is gemaakt door in samenwerking met director .De film is in september en oktober te zien in de UK, US en Benelux, via online, outdoor en via smart TVs, zowel als 30, 60 en 90seconden versie. 

Quote
Chris Baylis, Executive Creative Director van Iris, over deze fim: &;We’ve created a film that you want to watch over and over again, and then pass on. It’s an idea that starts conversations, gets people remembering what they grew up with, and gets them thinking about how quickly technology has changed and enhanced their lives. Now it is lighting’s turn to change and transform their lives and homes.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie