De Meeuw kiest voor The Communication Company

TCC gaat zich bezig houden met de strategische positionering, de internationale campagne en de introductie van een nieuwe productgroep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eind november haalde .

is een gevestigde naam op gebied van flexibele huisvestingsoplossingen. Na een uitgebreide oriëntatie brengt het merk zijn marketingcommunicatiebelangen onder bij het Bredase bureau.

&;De Meeuw bestaat al 85 jaar, maar eigenlijk zijn hun oplossingen tegenwoordig relevanter dan ooit&;, aldus Cees Faes, ceo van TCC. &;In een economie waar gebruik belangrijker is dan bezit, passen flexibele en modulaire bouwmethoden perfect. Dat verhaal gaan we naar buiten brengen.&;

&;De keuze is uiteindelijk op TCC gevallen door ervaring en bewezen aanpak in dit soort positioneringscampagnes en de creatieve invulling daarvan&;, vertelt Els van Mierop, head of marketing & sales. &;De eerste campagne-uitingen verwachten we al begin volgend jaar te kunnen presenteren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie