Creatie & Campagnes

De missie van Wefilm: ‘Bedrijven helpen hun gedrag sympathiek te maken’

Roderick Mirande, redactie | 30 maart 2015, 6:00

De gebroeders Welling: ‘Veel adverteerders zijn reclamemachines geworden die nepverhaaltjes vertellen, ver afgedreven van hun initiële nut.’

Roel (links op de foto) en Bas Welling. Twee broers uit de Achterhoek die van kleins af bezig waren met filmen, samen experimenteerden, op de academie terecht kwamen (Roel dan) en zo het reclamevak inrolden. Ook toen ze 4,5 jaar geleden hun eigen bedrijf – Wefilm – oprichtten, bleven ze onafscheidel...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Wefilm Gewetensvolle reclame

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs