De Ondernemer zet 'de ondernemer' in de hoofdrol

De lanceringscampagne werd ontwikkeld door The Oddshop en The online company.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

werd bekend dat De Persgroep Nederland het nieuwe magazine  toevoegt aan zijn portfolio. Het mediahuis wil met &;de Quote voor ondernemers&; mkb’ers stimuleren tot succesvol ondernemen.

Om meer naamsbekendheid te verwerven startte De Ondernemer op 21 november met de lanceringscampagne &;De ondernemer komt verder met De Ondernemer&;. Het magazine verscheen die dag bij het AD, het Parool en alle regionale dagbladen van De Persgroep. Daarnaast gingen de digitale kanalen van het magazine als deondernemer.nl, een dagelijkse nieuwsbrief en de nodige social mediakanalen van start.

In de lanceringscampagne geeft het magazine de hoofdrol aan de ondernemers zelf. Twaalf ondernemers werden geïnterviewd en hun persoonlijke verhalen vormen de basis van de campagne. Daarbij kreeg fotograaf Jeroen Hofman de opdracht om twaalf bijzondere portretten te fotograferen.


De online mediastrategie en planning werd ontwikkeld door . De doorvertaling en productie naar online middelenmix werd verzorgd door Qban online communicatie.

Credits
Klant: De Persgroep Nederland
Eindverantwoordelijke klant: Willem-Albert Bol / Natasja Kok / Marjolein van Erken Calandt / Ilse luyk
Bureau: The Oddshop
Account: Josefien Homan / Madelon Tiemens
Creatie: Tim Visser / Thomas Overweg
Creatieve directie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Fotografie: Jeroen Hofman
Design: David de Greef
Mediastrategie en planning: The Online Company
Mediastrategie: Sandra Bergsma
Mediaplanning: Marloes Weerd
Online productie: Qban online communicatie
Creatieve directie: Guido van der Mark / Roderic Mul
Productie online middelenmix: Franklin Rodriques

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie